Start Daina Team w Mistrzostwa Polski Hotelarzy 2014

9 maja 2014 w Mikołajkach zostały rozegrane Mistrzostwach Polski Hotelarzy 2014. Jest to impreza z wieloletnia historią. W tym roku była to czternasta edycja. Reprezentowaliśmy Hotel Mazurski Dworek z Starych Sadów – wyjątkowe miejsce w Starych sadach nad jeziorem Tałty.  Regaty rozgrywały się na Jeziorze Mikołajskim w okolicach Cichej Zatoki. Portem regat był hotel Amax. Regaty były rozgrywane na łodziach omega standard w rozgrywkach pucharowych, gdzie załogi rozegrały półfinały. Najlepsze załogi z półfinałów walczyły o zwycięstwo w finale. łodzie były losowane. Do startu przystąpili w naszym zespole Łukasz Dakszewicz – sternik, Karol Góralczyk i Paweł Pawlicki jako załoganci.

Wystartowaliśmy w drugim półfinale, który wygraliśmy. Mieliśmy powody do słusznego zadowolenia. Za sprawą kibiców na brzegu z Wojtkiem na czele atmosfera sie naprawdę fajnie nakręciła. „Nie ten wygrywa regaty, kto wygrywa półfinał” powiedział Darek Bałdyga z konkurencyjnej załogi do naszego teamu i miał rację. W finale poszło nam słabo. Pomogła nam w wyniku 13-ka – łódź którą wylosowaliśmy do finału, pomimo niezłych żagli była ciężka jak dzwon wawelski. Efekt 6 miejsce w śród ośmiu załóg. Ekipa z Mazurskiego Dworku była nie pocieszony, zwłaszcza że po półfinałach narobiliśmy apetytu.

Niezależnie od wyniku sportowego spotkaliśmy się grupą osób o niezwykle życzliwych i pogodnych obliczach. Kolacja w świetnym stylu na statki Gałczyński zamknęła te wyjątkowe regaty.

Możliwość komentowania jest wyłączona.